30 June 2007

Yea Yea, I'm In






Tak Tahu Rumah PENA kat mana (memang nak masuk ke rumah tu macam masuk ke rumah hantu waktu malam)? Pergilah ke Restoran Tupai-tupai dan tanya waiter kat sana camne nak ke PENA, lepas tu, orderlah makan minum sedap-sedap dan bawa ke rumah PENA, kan senang? Ingat, 7 Julai 2007, 830mlm, Rumah PENA.
Di sana sahaja, kau boleh jumpa dengan majalah panas lagi kelas, berkualiti dan berpatutan berjudul "MANTRA", di mana aku juga ada meluahkan hasrat aku di dalamnya. Yang tak datang, rugilah sebab benda ni akan datang sekali sahaja dalam seumur hidup, macam mati atau tengok komet jatuh.




2 comments:

Anonymous said...

pak arab rupenye kau ni.

Azuan_Zameer @ RashRozhams said...

yea, yea, you're in ;)