28 October 2008

Tapi Ini Yang Terbit

Aku tak mampu buat filem.
Aku bodoh.
Aku tak ada kamera.
Tapi aku menulis (dasar orang miskin kan?),
dan cerpen aku akan terbit pada hari Maskara Shorties, dalam:


Belilah,
buat aku kaya
walaupun royalti
aku takkan dapat.

15 comments:

Edd Vedder said...

sapa design cover?
thumbs up.. erotis tetapi sedikit grungy, organic dan 'kotor'.

bestseller to be.. hehe. tahniah bro.

kekure said...

erkkk...seksinyer romlah

mahhass said...

yup, couldnt agree more with edd

dark-erotic? ada sexual violent? :p

Nazim Masnawi said...

Ei, buatlah short film. Kata hebat sangat. Kalau buat filem kat Malaysia gerenti takleh mainlah, kena banned la, orang tak nak terbitkanlah. Ha, buatlah. BUATLAAARRRGHHH!

Ikhares said...

wah...gempak...

terase aura2 bakal novelis b'jaya nnti ni...insyaallah... :) ~~

SESEORANG said...

cover cantik.romlah dressing remaja urban terkini.summer dress.

*sedih dgr luahan org seni.baik jadi org halus.invincible...

fadz said...

edd, trimas, ni kena beli sebab ramai penulis muda berpotensi masuk, dan termasuk godfather underground, Saharil.

Kekure, hihi, yeap..

Mahass, semua tu ada dlm buku ni

nazim, aku dah kata, aku bodoh, apa lagi yg kau nak dari aku? jiwa, roh aku?

ikhares, insya-Allah

seseorang, jgn lupa beli eh

zulazahari said...

Insya Allah akan beli.

kekure said...

Saharil Godfather underground?Oh siapakah goddess saharil then?

fadz said...

btw Nazim, i never say im great.. u did.. and asking a film reviewer/critic to make a film is sooo lame, so wartawan melayu, its like asking J.Hobberman to make a remake of Rebel Without A Cause.

fadz said...

Sori Kekure, its not u.. its among the Pink Platun i guess.. or someone pls correct me..

fadz said...

Diana Drani atau Taf Teh adalah satu contoh baik.

fadz said...

lagi satu nazim, sekurang2nya aku siap menulis, terbit buku, kau dah buat apa?

deennasour said...

ey orang miskin tak tulis buku,
orang miskin tulis atas kulit kayu, kau bersyukur dpt siapkan satu buku,
aku satu cerpen pun rasa nak mampos..
tahniah,

aku tak pg maskara,
aku nak dapat mana buku ini?
di ricecooker annexe???

di mph?
atau nak aku ambik kat dbp tapi kena siap tandatangan darimu??

illyboOsuk said...

nice cover..
if jumpa, cam nak baca je ;P