24 June 2011

Belilah Buku Baharu Aku: REPUBLIK KUTU

Hehey, buku antologi cerpen/tot aku dah keluar, berserta jejaka-jejaka hensem seantaro Malaysia yang lain. Baik kau kebas cepat-cepat sebelum KDN rampas (haha, em soriii, kata Amir Raja Lawak). Buku menggelegak ini juga (bertahun nak disiapkan kerana pilihan teliti editornya dan kerisauan kandungan panasnya, muahahahah) akan dijual pada Pesta Buku Selangor di SACC Shah Alam dan Urbanescape. Aku akan hadir kejap ke Pesta Buku tu insya-Allah (alah, macamlah korang nak jumpa aku, korang nak jumpa Ridhwan Saidi Bin Filem (aka penulis S&M Cekik) tu kan? trivia: besday kita sama tarikh weh!)

Bagi yang berminat untuk mendapatkan buku antologi Republik Kutu secara dalam talian, sila ikut langkah-langkah dibawah secara teliti:


Republik Kutu

RM20

Pos Laju RM5

Pos Biasa-biasa RM1


1. Buat pembayaran ke akaun berikut:

- 12040524566525 (CIMB)
- Penama: Nik Adam Ahmad B. Nik Rasdee


2. Hantar e-mel bertajuk 'Republik Kutu' ke nikadam88@gmail.com dengan menyertakan sekali:


-bukti pembayaran (imbas/scan resit)
-Nama penuh
-Nombor Telefon
-Alamat


3. Sabar menunggu Republik Kutu sampai ke rumah. (bergantung pada kelajuan abang posmen).

"Kalau tak nak baca pun takpe. Janji beli" - Rahimin Idris

"Kalau kau masih nak kawan dengan aku, beli!" - Aku (dengan penuh fasis S&M)

2 comments:

Anonymous said...

fadz ftw!!!

Hans said...

bro...hadiahkan dekat aku la sempena besday aku bulan nih
ekekekekkeek